spacer

Final Fantasy XIII trailers en XGN recensie

Moderator: Redactieleden

Final Fantasy XIII trailers en XGN recensie

Postby Pretender NL » Sat 06 Mar 2010, 11:18

Final Fantasy XIII introduceert nieuwe werelden, onvergetelijke karakters en een bijzonder verhaal. Final Fantasy XIII brengt een nieuwe hoogte in beeld, geluid en gameplay. Ervaar de eenheid van snelheid en strategie met het Ultimatie Active Time Battle Systeem. Het bekende systeem is geëvolueerd zodat spelers de vrijheid hebben om meerdere commando’s uit te voeren in een enkele beurt. Stort je in de emotionele ervaring met intense verhaallijnen worden de speler verbonden met de bijzondere karakters. Zullen zij de kracht hebben om hun verdoemde lot onder ogen te zien? Of zal het lot alles brengen waarin ze geloven?

XGN Recensie: Final Fantasy XIII

bron: gametrailers.com
Pretender NL

Voornaam: Suzanne
XBL Gamertag: Pretender NL
PSN ID: Pretender_NL
Wii Code: 3670113187253943

Re: Final Fantasy XIII trailers en XGN recensie

Postby Snatcher NL » Sat 06 Mar 2010, 13:21

Er veel lof in deze review, maar ik vermoed dat het cijfer lager zal moet zijn gezien de "beloofde" lineaire gameplay.
Snatcher NL

Voornaam: Patrick
XBL Gamertag: Snatcher NL
PSN ID: PatrickS39

Postby Def K » Sat 06 Mar 2010, 13:43

ik snap de heise rondom de lineaire gameplay niet zo. LO en ES hadden bijvoorbeeld ook extreem lineaire gameplay wat slechts af en toe werd afgewisseld door wat dorpjes waar geen donder te doen was....

Anyway FFXIII lijkt me zeer ok, maar met mezelf afgesproken dat ik EERST LO ga uitspelen :mrgreen:
Image
Def K
Founding Father

Voornaam: Kevin
XBL Gamertag: Def K
PSN ID: Kevf_NL

Postby Snatcher NL » Sat 06 Mar 2010, 23:09

LO had wel de nodige side quests en op deze wijze kon je leuke gear bemachtigen. Er was wel degelijk wat te doen, alleen moest je wel zoeken. Check deze link maar eens: http://twobrothersandasister.com/?p=1840

Of dit gemis is in FFXIII moet ik inderdaad ook nog zien. Maar een RPG die mij de mogelijkheid geeft om van het geijkte pad af te wijken bijvoorbeeld door optionele quests te doen in diverse steden, vind ik leuker om te spelen.

A.s. maandag FFXIII in ieder geval binnen. :mrgreen:
Snatcher NL

Voornaam: Patrick
XBL Gamertag: Snatcher NL
PSN ID: PatrickS39

Return to Media